Arka Sokaklar 579. Bölüm Fragmanı

19 févr. 2021
446 066 Vues

Arka Sokaklar dizisinin tüm bölümleri için 👉 bit.ly/2FQFWiD
Arka Sokaklar 579. Bölüm Fragmanı yayında! Rıza Baba, ülkeden kaçmaya çalışan Servet Amca ile karşı karşıya kalıyor!
Servet, güvenli eve yerleştikten sonra ülkeden kaçmanın planlarını yapar. Adamlarıyla ufak bir tezgah düzenler. Hastaneye kaldırılma bahanesiyle ambulansla kaçırılır. Ülkeden kaçmak için geldiği limanda onu kötü bir sürpriz bekler. Rıza Baba ve ekip, Servet'in adamlarının ensesinden bir an bile ayrı kalmazlar. Aldıkları istihbarat ve takip ettikleri adamlar sayesinde limana operasyon düzenlerler. Servet kaçmanın hayalini yaşarken karşısında eli silahlı Rıza Babayı bulur.
Bu sırada Ali, cezaevinde zor zamanlar yaşamaktadır. Önceden içeri attığı bir mahkum onu rahatsız etmektedir. Dışarıda ise Pınar, biçare şekilde tahliye edilmesini beklemektedir. Üzücü haber savcıdan gelir. Eldeki deliller yeterli de olsa Ali cezaevinde yatmaya devam edecektir. Bu durum Rıza Baba ve ekibi çok öfkelendirir.
Arka Sokaklar yeni bölümleriyle her cuma saat 20.00'da Kanal D'de!

Commentaires
  • Kurtlar vadisi pusu daki İskender büyük de gelirse bi sonraki bölüm aşırı keyifli olur

    İsmail Türkoğluİsmail TürkoğluIl y a heure
  • Arka Sokakları çok sevdiğim için selmes ve hakbah çiftlerinin bir sonraki bölüm ne yaşanacak? Ne olacak? Gibi soruları kendime sorarak hayal kurardım. Şimdi ise saniyelik sahneleri bile olmadığı için artık hayal bile kuramıyorum artık hakbah ve selmes'in fanı olan kişilerin açtığı hesaplardaki senaryoları okuyup onların devamının hayalini kurmaya bşladım.

    defne küçükdefne küçükIl y a 12 heures
  • Bit Artık

    Emrah SepetciEmrah SepetciIl y a 13 heures
  • Cemal de gitti

    Başak acarBaşak acarIl y a jour
  • FİNAL OLSUN ARTIK BU DİZİ...

    BİSEMUNİ RAMO HER DİLDE RAMOBİSEMUNİ RAMO HER DİLDE RAMOIl y a jour
    • Ayıp yahu! Lan bu dizi olmazsa olmazım! İtirazım var bu dizinin finalini isteyenlere!! Bu diziye saygılı ol bir zahmet!! Yahu beğenmiyorsan izleme ama bu diziyi sevenleri de düşün bir zahmet! Ulan bu diziyi sevenler de insan! Bu dizi olmadan asla ve katta yapamam,duyanlara duymayanlara!

      Önder öncüÖnder öncüIl y a jour
  • Servet rıza babayı vurur bence 10 kurşun yiyen rıza babaya yine birşey olmaz

    Cem BoraCem BoraIl y a 2 jours
  • 🥰🥰🥰Bu kadar yorum arasında bunu okuyan abim ,ablam ve kardeşlerim inşallah tüm dualarınız kabul olur 🥰🥰🥰

    Prenses KardeşlerPrenses KardeşlerIl y a 2 jours
  • Bu filmi sevenler layk atsinlar 👍

    Yaren ŞirinYaren ŞirinIl y a 2 jours
    • BEN.

      Önder öncüÖnder öncüIl y a jour
  • kibritçi hiç vakit kaybetmemiş arıza da öldü burada canlandı.

    ümmühan elmasümmühan elmasIl y a 2 jours
  • rıza baba silahı çekmeden teslim ol diyo

    Alparslan DedeoğluAlparslan DedeoğluIl y a 2 jours
  • Eski müdür serdar taşpınarda gelse

    Yiğit TimurYiğit TimurIl y a 3 jours
  • Kerim Bafralı da gelsin

    Can ÖzmenCan ÖzmenIl y a 3 jours
  • 0:07 aha kibritçi cevat geldi kaç servet amca kaç

    Can ÖzmenCan ÖzmenIl y a 3 jours
  • Ala neçə ildi çəkirlər bunu

    Тюрк_ TürkТюрк_ TürkIl y a 3 jours
  • Şu servet ölsün içim rahatlar

    BS AİLESİBS AİLESİIl y a 3 jours
  • Uzatmayın yeter 600. Bölüm de bitirin .

    Fod TuuFod TuuIl y a 3 jours
    • @Önder öncüsaçma bi dizi

      Fod TuuFod TuuIl y a 16 heures
    • Ayıp be!! Lan bu dizi olmadan asla ve katta yapamam! Bırak yıllarca devam etsin!! Beğenmiyorsan izleme ama bu diziyi sevenleri de düşün bir zahmet! Ulan bu diziyi sevenler de insan yahu!

      Önder öncüÖnder öncüIl y a 17 heures
  • Halis geldi Ekrem geldi Altan bile gelirse hiç ama hiç ... Şaşırmam arkadaşlar 2) bence Servet ölecek ve halis gelcek Ali de rıza babaya söyleyecek Rıza baba da SONRA ekip e söyleyecek Ekip de 😯😯😯 😯 ahde böe şaşırcakk 3) Servet ye de 😯😯😯 ambulans dan kaçınca böyle şaşircaklar 4) beee cemale hiç bişey olmayacak ama Ezgi 😥😥😥😢😢 âğlayaçak ...

    erdem sinaerdem sinaIl y a 3 jours
  • Bir bitmedin giti sende ha😂😂😂

    SEZER AYDIN AKPINARSEZER AYDIN AKPINARIl y a 3 jours
  • Cevat ın ne işi var lan :D :D :D

    Gökçen GölgeGökçen GölgeIl y a 3 jours
  • Arka sokakları çok seviyoruz 2 arkadşımda izliyo

    Yildiz AkinYildiz AkinIl y a 3 jours
    • AYNEN,bu dizi olmazsa olmazım harbiden!

      Önder öncüÖnder öncüIl y a 17 heures
  • Sonunda servet amca yakalandı belki birazda daha cemal ezgi sahnesi görürüz hemde vuruldu aşıklar daha çok vakit geçir ama inşallah cemal kurtulur ezcem🤲🤲🤲🤲🤲👈👈❤❤❤❤❤❤❤❤

    Hanım DözgünHanım DözgünIl y a 3 jours
  • Aboww aliyi şişlerler bunlar

    RAMAZAN K.RAMAZAN K.Il y a 3 jours
  • Ali hapisten cıksın

    Hazbiye ErHazbiye ErIl y a 3 jours
  • .

    Rufet CelilovRufet CelilovIl y a 3 jours
  • ALLAH BU DIZININ OMRUNDEN MARASLI DIZISINEDE VERSIN

    MaraşlıMaraşlıIl y a 3 jours
  • Rıza müdürün yanına Kılıç verin Kılıç Rıza müdür sadakatini takdir ediyor

    Yiğit Can ÖztürkYiğit Can ÖztürkIl y a 3 jours
  • Rıza baba serveti vurmalı artik

    RECEP ASLANRECEP ASLANIl y a 4 jours
  • Hep aynı şeyler ne zaman final olucak?

    Ben HiçkimseyimBen HiçkimseyimIl y a 4 jours
    • @Ben Hiçkimseyim tamamdır ama tüm dizilerin izleyicilerini düşünmeliyiz. İsteyen istediği şeyi keyifle izlesin. Müsaadenle bu dizi yıllarca devam etsin,izleyenleri de düşünmeliyiz.İsteyen izler istemeyen izlemez eyvallah ama bu diziyi sevenleri de düşünelim. En sevdiğim dizi Arka Sokaklar ve her hafta bu dizi için gün sayıyorum harbiden!

      Önder öncüÖnder öncüIl y a 5 heures
    • @Önder öncü Kendi düşüncemi söyledim.Saygıyla ne alakası var bence hep aynı konu kendini izletiyor mu izletiyor ama arada sırada akşam denk gelirsek kanalda birşey bulamazsak öyle yani herkesin sürekli takip ettiği bir dizi değil zaten.

      Ben HiçkimseyimBen HiçkimseyimIl y a 13 heures
    • Ayıp be!! Lan bu dizi olmazsa olmazım!! Ne finali yahu! Ulan aynı şeyler de olsa çok sayıda insan çok seviyor bu diziyi + bu dizi olmadan asla ve katta yapamam! Bu diziye saygılı ol bir zahmet!

      Önder öncüÖnder öncüIl y a 16 heures
  • Yeter artık bıktık ya, şu kötü adamlara aynı sesi dublajlamayı bırakın, çoğu oyuncunun gerçek sesi çok daha iyi, sırf bu yüzden diziden soğudum

    Halil İbrahim ÜnalHalil İbrahim ÜnalIl y a 4 jours
  • Alah yardımcı olsun

    Gurbet DogandemirGurbet DogandemirIl y a 4 jours
  • Ulan Ziya kaç yıldır polis dizisi çekiyorsun. Silah tutmayı bilmiyorsun

    yunus emre çolakyunus emre çolakIl y a 4 jours
  • kazakistan'da yaşıyorum neden 579 diziyi göstermiyoruz yut 427 türkiye kaç dizi var

    Emrah MursalimovEmrah MursalimovIl y a 4 jours
  • Bu dizi 1000. bölümü falan da görecek bu gidişle...

    Orhan DönmezOrhan DönmezIl y a 4 jours
    • AMİN.

      Önder öncüÖnder öncüIl y a jour
  • hey gidi mehmet karahanlı ne adamsın

    Eren Sefa DemirciEren Sefa DemirciIl y a 4 jours
  • İzlenme 300 bin yorum 300 bot mu yoksa

    İlkhanİlkhanIl y a 4 jours
  • Şu "amca" mevzusu çok uzadı ya gerksiz olsu

    ÖZGE ALKANÖZGE ALKANIl y a 4 jours
  • Bit artık!?!?!

    Muhammet.Muhammet.Il y a 4 jours
    • @Muhammet.Tamamdır ve teşekkürler ama bu diziyi çok seviyorum + tüm dizilere ve izleyicilerine saygı duyuyorum ama en çok ARKA SOKAKLAR dizisini seviyorum! Bu diziyi sevenleri de düşünelim.

      Önder öncüÖnder öncüIl y a jour
    • @Önder öncü katta yapamazsan saygılı olurum abicim bağırmana gerek yok

      Muhammet.Muhammet.Il y a jour
    • Ayıp be!!Lan bu dizi olmadan asla ve katta yapamam!!! Bu diziye saygılı ol bir zahmet!!

      Önder öncüÖnder öncüIl y a jour
  • Rıza Babanın Silahı tutuşu bile herkesten farklı 0:41

    Semih NegisSemih NegisIl y a 4 jours
    • Evet,silah tutarken kendini kasıyor rıza baba :)

      MertcanTMertcanTIl y a 3 jours
  • Bizim baron ne ara 15 yıllık baş komiser oldu

    Testere NecmiTestere NecmiIl y a 4 jours
  • Mesut abiden bolbol aksionlu delirmeceli sahnelr bekliyoruz. Selin abla kacirlsn insallllh. Halisde cikdi iyioldu qeldigi

    Elnara SariyevaElnara SariyevaIl y a 4 jours
  • aga be karahanlı saçına nolmuş lan senin

    OSMAN ÇAKIROSMAN ÇAKIRIl y a 4 jours
  • Bu saate de ulker ben hic 1 sey bilmiyorum apoculara kadar vede sagcilara kadar bakalimmmmmmm sosyal alemlerde her yerden karsimdaaa vede egeden akdenize nolcak suuu saat bakin hicc 1 sey olumumeeeee bilmiyorum dedim size boyle subat 2021 ve ben hep yalnizdimmmmmm evliydim anneydim gelip havliyan sizlerdinizzz boyle ocalanda karsimdaaa yani nerden bileyimmm 1 basima ben simdik noluyooooo akdenizde manavgatta dedim soyledimmmm hem size yazdimmmmm hemde izledimmmmm dedim haa ulker ben halende izliyorum amaaa dedim halen devammm bakalim neler olcak

    Ulker AkkurtUlker AkkurtIl y a 4 jours
  • Halisin sesi kanal d nin reklam aralarında çıkan dizi fragmanını söyleyen adamın sesiyle aynı

    MESUTMESUTIl y a 4 jours
    • Evet. Zeki Atlı seslendirme sanatçısı seslendiriyor

      Ceyhun KaplanCeyhun KaplanIl y a 4 jours
  • Mehmet karahanlı yaşlanmış bee

    Abdullah SaatçiAbdullah SaatçiIl y a 4 jours
  • halis aliyi şişlesin

    Musab MuslihanMusab MuslihanIl y a 4 jours
  • Nice 1000.bölümlere

    MUSTAFA GÖKTUĞ ÇAKTIMUSTAFA GÖKTUĞ ÇAKTIIl y a 4 jours
    • AMİN.

      Önder öncüÖnder öncüIl y a jour
  • 6666 bölümün fragmanı ne Zaman geliyor

    MR ZEUSMR ZEUSIl y a 4 jours
  • 75 yaşında polis mi olur

    JW PiranesiJW PiranesiIl y a 4 jours
    • @Önder öncü etmicem manane

      JW PiranesiJW PiranesiIl y a jour
    • Yahu dizileri ve filmleri olduğu gibi kabul edin! Gerçek hayat başka,diziler ve filmler başkadır! 75 yaşında polis olmaz ama müsaadenizle bu bir dizi!

      Önder öncüÖnder öncüIl y a jour
  • Aga bu dizi ne zaman bitecek

    sope'un nikah şahidisope'un nikah şahidiIl y a 4 jours
  • Ooo trend 26 dayız

    Merve TvcMerve TvcIl y a 4 jours
  • Ben doğmadan önce vardı ben ölene kadar da devam edecek herhalde :D

    Noble CrowTRNoble CrowTRIl y a 4 jours
  • Bizim çukurada arka sokaklar ömri versin amin

    Hayat acımasız Sana bana karşıHayat acımasız Sana bana karşıIl y a 4 jours
  • Murat komser diziye geri dönsün lütfen

    Hasan huseyin YalcinHasan huseyin YalcinIl y a 4 jours
  • Ulan rüstem bittin sen 😂

    Yasin ErozYasin ErozIl y a 4 jours
  • Arka sokaklar 1000.bölüm, herkes 70 yaşında

    Ekonomi Bilen KızEkonomi Bilen KızIl y a 4 jours
  • ulan Halis'in bütün bölümlerini saniye saniye hatırlıyorum. ölmedi diye çok üzülmüştüm bu sefer kesin ölecek. :)

    Murat AteşMurat AteşIl y a 4 jours
    • @Murat Ateş Doğrudur,bu diziye bayılıyorum!

      Önder öncüÖnder öncüIl y a jour
    • @Murat Güler nasıl öleceğini bilmiyorum ama bir kötüyü seneler sonra geri getiriyorlarsa bu ölecek demek.

      Murat AteşMurat AteşIl y a 4 jours
    • @Murat Ateş nasıl olcek

      Murat GülerMurat GülerIl y a 4 jours
    • @kzksks kdkdjd çıkmayacak zaten ölecek.

      Murat AteşMurat AteşIl y a 4 jours
    • Hapisten hiç çıkmayacak gibime geliyor.

      kzksks kdkdjdkzksks kdkdjdIl y a 4 jours
  • Birazda Ezgi ye bişey olsun..

    Hatun ŞenHatun ŞenIl y a 4 jours
  • Sizleri gabar şirnakta da görmek isteriz. 🤣🤣🤣

    Mahmut GündüzMahmut GündüzIl y a 4 jours
  • Kuru sıkıcılar amma zengin oldu bu dizide. Maşallah bizimkiler hep sıkıyor. Palavra dinleyip izleyeceksen bizimkilerin üstüne yok. Helal 🤣🤣

    Mahmut GündüzMahmut GündüzIl y a 4 jours
    • Kim ne derse desin ve her ne olursa olsun bu diziyi çok ama çok seviyorum,duyanlara duymayanlara!

      Önder öncüÖnder öncüIl y a 4 jours
  • Bu dizi bitmedimi

    MR NobodyMR NobodyIl y a 4 jours
  • Ali neden cezaevine girdi

    Su deSu deIl y a 4 jours
  • Cok iyi💜💛💚💝💗💖💜💚💛

    BTS A.R.M.YBTS A.R.M.YIl y a 4 jours
  • RIZA BABA HEADSHOT YAPAR... win win win win win win win win

    MUSTAFA BAŞMUSTAFA BAŞIl y a 4 jours
  • pınar yine değişmiş bune

    OZBAOZBAIl y a 4 jours
  • Ayaz bebek tedavisine yardım edebilir misin?? Zuzu TV FRworld kanalı

    Bilge ÖztürkBilge ÖztürkIl y a 4 jours
  • Gercek.kesit sari biyik.gelsin

    GTA DELİSİGTA DELİSİIl y a 4 jours
  • Aliinsallahkurtulur

    Seymur AzizovSeymur AzizovIl y a 4 jours
  • Ulan 73 mermi sıkıyor 2kişiye isabet ediyor ne kadar saçma dizi be final olursa kaç mermi sikacaklar gerçekten izlerim

    Shady BajyyewShady BajyyewIl y a 4 jours
  • Mesut la selin neden yok

    Merve SarıyılmazMerve SarıyılmazIl y a 4 jours
  • Senarist Mesut ve Selini salın da mutlu olsunlar artık

    Emir UnsalEmir UnsalIl y a 4 jours
  • Arka sokaklar biterse dünya biter

    Mustafa Kemal GÜNDÜZMustafa Kemal GÜNDÜZIl y a 4 jours
    • AYNEN.

      Önder öncüÖnder öncüIl y a 16 heures
    • AYNEN. İnşallah bu dizi yıllarca devam eder.

      Önder öncüÖnder öncüIl y a 4 jours
  • Senarist:aliye daha çok uğraşıyım

    ELMİR ZÜLFÜQAROVELMİR ZÜLFÜQAROVIl y a 4 jours
  • Cevher de gelsin tamamdır

    MehmetMehmetIl y a 4 jours
  • Kurtlar vadisindeki yakan adam vardı kel olan ve arıza da kel vardı oda burda 🤣😂😄😅😃adam her filimde yanıyor ölüyor ama gene diriliyor🤣

    Ali ykAli ykIl y a 4 jours
  • BU DİZİDE BİR BİTMEK BİLMEDİ EN SEVMEDİĞİM DİZİ ( ˘︹˘ )( ˘︹˘ )

    ergin karagelergin karagelIl y a 4 jours
    • Ayıp yahu! Müsaadenle bitmesin! Bu diziyi seven çok+ bu dizinin fanatik hayranıyım,anla bir zahmet! Yahu bu dizi olmazsa olmazım! Bir zahmet bu diziye saygılı ol!!Ulan bu diziyi sevenler de insan! Beğenmiyorsan izleme ama bu diziyi sevenleri de düşün bir zahmet! Bu dizi olmadan asla ve katta yapamam,duyanlara duymayanlara!

      Önder öncüÖnder öncüIl y a 4 jours
  • Servet inde murat zeynep ve engin i kaçırmıştı

    yusuf duruyusuf duruIl y a 5 jours
  • Şu Rıza Babaya silah tutma şeklini öğretseydiniz keşke..

    Uğur DemirelUğur DemirelIl y a 5 jours
  • efsane bölüm 🔥🔥🔥

    Seçil PALASeçil PALAIl y a 5 jours
  • lan herkes geri geliyor cevher gelsin başka rolde gelsin yine gelsin

    Sertan YeşilSertan YeşilIl y a 5 jours
    • Aynen kimse garipsemez çünkü Servet rolünde oynayan adam daha önce Cevher rolüyle 78. bölümde Mesut tarafından vuruldu tekrar diziye dahil oldu zaten Dizi başlarken ''Bu dizi hayal ürünüdür.'' yazıyor en azından 8. sezonlarda ki gibi efsane sezon izleriz belli ki madem 600. bölüme yaklaştık 600 yapmadan final yapmayalım demişler demek ki, Ben final'de dönmesini çok isterim.

      ThunderThunderIl y a 4 jours
  • Eski oyuncuların gelmesi güzel olmuş 👍

    Zeynep KarakoçZeynep KarakoçIl y a 5 jours
  • oha lan halise bak lan

    kralsekoYTkralsekoYTIl y a 5 jours
  • Cever olsa bu hapiste Ali bir gün bile yaşatmaz bak cever mesut öldürmek istedi ama ölmedi bak şimdi halis Ali birşey yapicak nolur Ali ölmesin çıksın bu hapisten başına birşey gelmeden nolur kesin birşey olucak Ali bak görsün vidalı cuma işlem cekiyorum

    Seher ErcetinSeher ErcetinIl y a 5 jours
  • Kitabı bekliyoruz dizinin

    mesut kayamesut kayaIl y a 5 jours
  • Rıza efendiye film icabıda olsa silah tutmayı ögretin göze hitap etsin

    muhammet demirdöğenmuhammet demirdöğenIl y a 5 jours
  • Halis geri dönsün

    Onur KaplanOnur KaplanIl y a 5 jours
  • Hüsnün gerçek adını neden dedi OZĞÜR

    Amina URKAmina URKIl y a 5 jours
  • Alllahim final olur diye gözüme bi uyku bile girmedi ya.

    Çiğdem YunusÇiğdem YunusIl y a 5 jours
    • Müsaadenle yıllarca devam etsin,bu dizinin seveni çok + bu dizi olmazsa olmazım harbiden! Çok güzel bir dizi olduğu için izleniyor. Tüm dizilere ve izleyicilerine saygı duyuyorum ama ben en çok Arka Sokaklar'ı seviyorum ve her hafta bu dizi için gün sayıyorum harbiden!

      Önder öncüÖnder öncüIl y a 4 jours
    • @Önder öncü Zaten ediyor 10-15 senedir bir bitmedi gitti 😂

      Umut ÖktenUmut ÖktenIl y a 4 jours
    • İnşallah bu dizi yıllarca devam eder.

      Önder öncüÖnder öncüIl y a 4 jours
  • Ulan ne amcası ne halisi bi bitmediniz ya

    Elif GENCElif GENCIl y a 5 jours
  • Ali çıksın hapishaneden

    HAZARIN İREMİHAZARIN İREMİIl y a 5 jours
    • @kzksks kdkdjd öyle anlaşılıyor evet dur yorumu düzenlicem

      HAZARIN İREMİHAZARIN İREMİIl y a 4 jours
    • @HAZARIN İREMİ Bi an diziden diyeceksin sandım :D

      kzksks kdkdjdkzksks kdkdjdIl y a 4 jours
    • @kzksks kdkdjd Hapishaneden

      HAZARIN İREMİHAZARIN İREMİIl y a 4 jours
    • Nereye

      kzksks kdkdjdkzksks kdkdjdIl y a 4 jours
  • Of ali naptın yaa kendini harcadınn

    Selahattin CelikSelahattin CelikIl y a 5 jours
  • Vay a... Cennet mahallesi rüstem i gördüm sonda

    ismail Özyaşarismail ÖzyaşarIl y a 5 jours
  • 0:02 ÖZGÜR VURULDU ÖDCFC (ÖZGÜR DENİZ CELLAT FAN CLUP)

    Ela YıldızEla YıldızIl y a 5 jours
  • Vallla çok iyi Servet amca yaklandı

    Kerem GülKerem GülIl y a 5 jours
  • Eskilerdem tarik gelirse iyi olur hüsnün kizina az cektirmedi, zaten tarik hapse girince söylemisti belki birgun yine karsilasiriz diye

    Mehmet TemsiMehmet TemsiIl y a 5 jours
  • Ali diziden ayrıldı diyorlar benim duyduğuma göre...

    DORUK UTKANDORUK UTKANIl y a 5 jours
    • Yalan haber!

      Önder öncüÖnder öncüIl y a 4 jours
  • Admin rıza baba ekibe kazık atsın ve Mehmet Karahanlı olduğunu açıklasın.

    Arda ElataşArda ElataşIl y a 5 jours
  • Bende yeni nesil rıza babayı çatışırken göremiyecek sanırdım

    ahmet berk adanurahmet berk adanurIl y a 5 jours
  • Arka sokaklar hiç bitmesin diyenler 👇

    my addison raemy addison raeIl y a 5 jours
    • BEN.

      Önder öncüÖnder öncüIl y a 4 jours
  • Ali Pınar'ı korumak için suçu üstüne aldı ama polisimiz gerçek suçluları mutlaka bulur. Heyecan yaratmaya devam! Arka Sokaklar ekibine+ tüm polislerimize kolay gelsin.

    Önder öncüÖnder öncüIl y a 5 jours
  • Ağa adamlar haftada iki bölüm yayınlayacak nerdeyse

    genç yaşta emekli oldukgenç yaşta emekli oldukIl y a 5 jours
FRworld